Aký je primárny cieľ vašej webovej stránky? Má informačný alebo komerčný charakter? Jej obsah chce na niečo upozorniť alebo predávať určité produkty či služby? Vo všetkých prípadoch bez rozdielu je potrebné, aby mala návštevnosť. Pretože až v takom prípade vlastne môže začať plniť svoj účel.
Ešte efektívnejšie je zamerať sa na návštevnosť skupiny potenciálnych záujemcov, teda takých, ktorí majú tendenciu zaujímať sa o konkrétnu tematiku, produkty, alebo služby, ktoré poskytuje váš web, jeho obsah a ponuka.
Zoberme si fakt, na akom princípe fungujú internetové vyhľadávače. Vďaka nim si každý nájde presne to, čo hľadá. Orientačným či vlastne presným faktorom sú v tomto prípade kľúčové slová, na základe ktorých vyhľadávač poskytne relevantné výsledky. Čiže budú zoradené podľa relevancie, ale aj mnohých iných vnútorných a vonkajších faktorov (estetika, funkčnosť, spätné odkazy,…). Budú ale súvisieť s hľadanými slovnými výrazmi.
To znamená, že užívateľ si tu sám nájde to, čo potrebuje. S najväčšou pravdepodobnosťou však klikne na odkazy, čo budú v organických výsledkoch poskytnuté na popredným miestach. Pretože tie zvyčajne bývajú najrelevantnejšie, najkvalitnejšie a vlastne záujemca ich má priamo pred sebou.
- Pre návštevnosť webu vie byť podstatne neefektívnym faktorom to, ak sa v organických výsledkoch nenachádza na týchto predných miestach, ale je naopak „zabudnutý“ kdesi vzadu.
Preto veľa vlastníkov internetových stránok vsadí na takzvanú optimalizáciu pre vyhľadávače. Aby sa aj vaša stránka dostala na čo možno najlepšie miesto v organických výsledkoch, neváhajte využiť odborné seo konzultácie seolight.sk. Spoznajte aj vy všetky vnútorné ako aj vonkajšie faktory, dôvody a riešenia, ako sa dokáže váš web posunúť na oveľa vyššie a teda viditeľnejšie miesto v Google bez nutnosti investovať do platenej reklamy. Zisk popredného miesta organickým spôsobom navyše prináša dlhodobé výsledky.